Zadig & Voltaire prancūziški mados namai. Prabanga ir paprastumas. Jaunystė, meniškumas, Paryžiaus dvasia. Moteriškumas, vyriškumas.
Minties, išraiškos ir veiksmų laisvė yra įpinta į prekės ženklo istoriją, o Voltero žinutės modernumas yra nuolatinis įkvėpimo šaltinis.
Ji nepropaguoja požiūrio; tai skatina kiekvieną individą išreikšti savo asmenybę, formuojant savo stilių. Gerovė ir savigarba yra pagrindiniai prekės ženklo principai, kurių leitmotyvas yra mylėti save. Ši dvasia informuoja, kad merginos gali padaryti bet ką, o tai yra daug daugiau nei skambus šūkis. Skleisdami šią idėją per savo kolekcijas, Zadig&Voltaire patvirtina ir išreiškia savo giliai įsišaknijusį įsitikinimą, kad toks mąstymas turi būti norma.