IŠPARDAVIMAS IKI -70% !
IŠPARDAVIMAS IKI -70% !

Taisyklės

Kvepalų testeriai Vyrams
Kvepalų testeriai Moterims
Express kvepalai
Rinkiniai

1.     Bendrosios nuostatos

    1. 1.1. Šios naudojimosi taisyklės (toliau – „Taisyklės“) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato pirkėjo (toliau – „Pirkėjas“) ir pardavėjo UAB „Salanetas“, į.k. 303324811,(toliau – „Pardavėjas“) tarpusavio teises, pareigas bei atsakomybę Pirkėjui perkant prekes internetinėje parduotuvėje www.kvepalusala.lt;
    2. 1.2. Prieš naudojantis mūsų svetaine, prašome įdėmiai perskaityti Taisykles, kadangi norėdami įsigyti prekę, privalėsite išreikšti sutikimą su www.kvepalusala.lt Taisyklėmis;
    3. 1.3. Pirkėjas turi galimybę susipažinti su svetainės Privatumo politika, kuri paaiškina kaip informacija apie svetainės lankytoją yra renkama, naudojama ir kokiais būdais apsaugoma, atsižvelgiant į prieigą ir naudojimąsi svetaine bei mūsų teikiamomis paslaugomis;
    4. 1.4. Sutikdami su svetainės Taisyklėmis bei prisijungdami prie el. parduotuvės paskyros, Jūs įsipareigojate šių Taisyklių laikytis.

 

2.     Privatumo politika

Svetainės Privatumo politika Pirkėjui paaiškina kokius asmeninius duomenis renkame, kam juos panaudojame, kaip duomenis saugome ir pan. Jūs galite peržiūrėti svetainės Privatumo politiką paspaudę šią nuorodą: https://kvepalusala.lt/privatumo-politika/

 

3.    Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas

      1. 3.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo pilną pristatymo adresą, pasirenka apmokėjimo būdą, patvirtina, kad susipažino su svetainės Taisyklėmis bei paspaudžia mygtuką „Patvirtinti“; 
      2. 3.2. Pirkimo-pardavimo sutartį svetainėje turi teisę sudaryti juridiniai asmenys; veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų, jeigu jie turi tėvų ar globotinių sutikimą arba disponuoja asmeninėmis lėšomis. Taip pat pirkimo-pardavimo sutartį turi teisę sudaryti visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai;
      3. 3.3. Sudaryta pirkimo-pardavimo sutartisgalioja iki tol, kol yra įvykdomos visos sutarties sąlygos;
      4. 3.4. Tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis yra saugoma el. parduotuvės duomenų bazėje.

       

4.    Dovanų kuponas

        1. 4.1. Perkant dovanų kuponą, Pirkėjui reikia suvesti svetainėje nurodytus duomenis ir paspausti mygtuką „Pirkti“. Pirkėjas įvykdęs šiuos veiksmus galės pasirinkti banką per kurį atliks pavedimą. Atlikęs mokėjimą, Pirkėjas bus nukreiptas į svetainę, kurioje bus pateikta kontaktinė forma. Pasinaudodamas ja, Pirkėjas galės gautą dovanų kuponą el. paštu nusiųsti dovanos gavėjui. Šį kuponą Pirkėjas taip pat gaus į savo el. paštą;
        2. 4.2. Dovanų kupono galiojimo laikas – 6 mėnesiai nuo kupono gavimo į el. paštą dienos.

4.    Nuolaidų kuponai:

-Naujienlaiškių prenumeravimas:

3eur nuolaida gaunama tik naujiems adresatams. Galiojimo laikas 1 mėnuo. Minimali užsakymo suma panaudojimui 29eur.

-Nuolaida už atsiliepimus:

1eur nuolaidos kodas už paliktą atsiliepimą, kai sistema išsiunčia prašymą palikti atsiliepimą. Minimali užsakymo suma panaudojimui - 30eur, galioja 2mėn.

5. Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi teisę įsigyti prekes, kurios yra pardavinėjamos el. parduotuvėje;
5.2 Pirkėjas turi teisę per 14 dienų skaičiuojant nuo prekės gavimo dienos, atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties bei grąžinti prekę Pardavėjui ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus, išskyrus Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Vartotojas vienašališkai negali grąžinti supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
5.3. Jeigu įsigyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas per 2 m. turi teisę į netinkamos kokybės prekės pakeitimą tinkamos kokybės preke arba teisę į prekės kainos sumažinimą, arba teisę atgauti už prekės bei jos pristatymą sumokėtus pinigus.
5.4. Pirkėjas prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - http://www.vvtat.lt/index.php?470187665 ) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/. Pastaba: visais atvejais Klientų prašome pirmiausiai kreiptis į kvepalusala.lt
5.5. Pirkėjas gali turėti ir kitas teises, kurios yra įtvirtintos svetainės Privatumo politikoje bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

 

6.    Pirkėjo pareigos

        1. 6.1. Pirkėjas įsipareigoja registracijos formoje pateikti teisingus duomenis, o jiems pasikeitus, duomenis atnaujinti;
        2. 6.2. Pirkėjui atlikus Taisyklių 3.1. p. nurodytus veiksmus, pasirinkta prekė rezervuojama bei Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį. Pirkėjui pasirinkus apmokėjimo būdą el. bankininkyste, mokėjimas turi būti įvykdytas per 3 darbo dienas, šio veiksmo neatlikus, laikoma, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties. Pirkėjui pasirinkus už prekę atsiskaityti jos pristatymo metu ir neatlikus minėto veiksmo, laikoma, jog Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties. Pirkėjo užsakymams iki 10 eur, pasirinkus apmokėjimą pristatymo metu, reikalingas Pirkėjo pakartotinis patvirtinimas užsakymo vykdymui;

           

        3. 6.3. Pirkėjas prekes grąžina per kurjerių tarnybą, jeigu šalys nesusitaria kitaip, kartu apmokėdamas ir prekių grąžinimo išlaidas;
        4.  
        5. Pirkėjas sudarantis nuotolinę pirkimo-pardavimo sutartį sutinka, jog yra susipažinęs su tuo, kad nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose. Kilus klausimams, visada laukiame Jūsų skambučio telefonu +370 618 44441 arba el.paštu: info@kvepalusala.lt
        6. 6.5. Pirkėjas privalo laikytis šiose Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

 

7.    Pardavėjo teisės

        1. 7.1. Pardavėjas turi teisę panaikinti Pirkėjo paskyrą (kraštutinė priemonė) arba apriboti naudojimąsi ja, jeigu Pirkėjas bet kokiu būdu bando pakenkti el. parduotuvės veikimui, stabilumui, saugumui ar pažeidžia kitus turimus įsipareigojimus. Panaikinimas ar apribojimas gali būti sankcionuojamas be išankstinio įspėjimo; 
        2. 7.2. Laikinai sustabdyti arba nutraukti el. parduotuvės veiklą prieš tai neįspėjęs Pirkėją dėl atsiradusių svarbių aplinkybių (pvz. techninių nesklandumų ar atnaujinimo darbų);
        3. 7.3. Anuliuoti Pirkėjo užsakymą, kai jis nesumoka pinigų per 3 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo ir laikyti, kad Pirkėjas tokiu būdu atsisakė sutarties;
        4. 7.4. Nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informuojant Pirkėją, jeigu nėra galimybės pristatyti el. parduotuvėje įsigytos prekės. Šiuo atveju gali būti pasiūloma analogiška prekė, o Pirkėjui nesutikus su pasiūlymu, jam per 3 darbo dienas nuo išreikšto nesutikimo gavimo, grąžinami už prekę sumokėti pinigai;
        5. 7.5. Negrąžinti Pirkėjui sumokėtų pinigų kol prekės nėra grąžintos arba kol Pirkėjas nepateikia įrodymo apie prekių išsiuntimą pardavėjui.

 

8.    Pardavėjo pareigos

        1. 8.1. Pardavėjas turi pareigą sudaryti galimybę naudotis el. parduotuve ir joje apsipirkti;
        2. 8.2. Pristatyti prekes Pirkėjo pasirinktu būdu ir jo nurodytu adresu, remiantis sąlygomis ir terminais nurodytais šiose Taisyklėse ir svetainėje;
        3. 8.3. Per 14 dienų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pirkėjas, savo ruožtu, privalo grąžinti Pardavėjui prekę, kuri yra nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.Prekė turi būti grąžinama pilnai sukomplektuota, originalioje prekės ir siuntos pakuotėje.
        4. 8.4. Jeigu įsigyta prekė neatitiko kokybės reikalavimų, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba atitinkamai sumažinti prekės kainą, arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos;
        5. 8.5. Tvarkyti Pirkėjo nurodytus asmens duomenis Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

9.    Prekių pristatymas

        1. 9.1. Pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo sumos ir pasirinkto prekių pristatymo būdo. Nemokamas prekių pristatymas yra vykdomas tik jei apie tai skelbiame atskirai.
        2. 9.2. Galimi užsakymo pristatymo būdai ir kaina:
          1. 9.2.1. pristatymas į paštomatą nuo €1.99 (pasirinkus apmokėjimą pristatymo metu + € 0.99)
          2. 9.2.2. pristatymas paštu €3.59 ;
          3. 9.2.3. kurjeriu į namus nuo €2.99 (pasirinkus apmokėjimą pristatymo metu + € 0.99);
          4. 9.2.4. atsiėmimas būstinėje € 0.00. (jei tuo metu teikiame šią paslaugą)
        3. 9.3. Jūsų užsakymas išsiunčiamas per 24 darbo valandas po apmokėjimo, jeigu mokate grynaisiais – nuo užsakymo atlikimo datos. Minėtas terminas taikomas prekėms, kurios priklauso 24 h kategorijai. Pasirinkus prekes su kitokia pristatymo termino ikona (žymima prie prekės), Jūsų užsakymas išsiunčiamas per 1-10 darbo dienų. Terminai šalių susitarimu gali būti derinami;
        4. 9.4. Tikslūs prekių pristatymo terminai pateikiami prekių aprašymuose. Prekės išsiunčiamos nuo 24 darbo valandų iki 10 d.d.
        5. 9.5. Pirkėjas, pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja:
          1. 9.5.1. pateikti tikslų prekių pristatymo adresą; 
          2. 9.5.2. prekes atsiimti pats; 
          3. 9.5.3. gavęs prekes patikrinti siuntos būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą (pasirašius laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės); 
          4. 9.5.4. pažymėti siuntos perdavimo-priėmimo dokumente, jeigu siuntos pakuotė yra pažeista ar netinkamos komplektacijos (to neatlikus, pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės, išskyrus atvejus, kai prekių pažeidimo pagrindas yra gamyklinis brokas ar prekių komplektacijos neatitikimas, jeigu jo negalima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu); 
          5. 9.5.5. nedelsiant informuoti pardavėją apie prekių neatitikimą, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus pastebėtus po siuntos priėmimo.

 

10.    Prekių grąžinimas

        1. 10.1. Įsigytų prekių el. parduotuvėje grąžinimas vyksta remiantis LR civiliniu kodeksu ir LR vyriausybės nutarimu „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“;
        2. 10.2. Prekės, kurios pirkėjui nepatinka dėl savo formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektacijos gali būti Pardavėjo pakeičiamos arba priimamos atgal per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos, išskyrus Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Vartotojas vienašališkai negali grąžinti supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.;
        3. 10.3. Atgal nepriimamos prekės, kurios buvo supakuotos celofanu, plėvele ar apsauginiai lipdukais ir buvo išpakuotos po pristatymo bei yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.;
        4. 10.4. Prekės grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui;
        5. 10.5. Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus: 
          1. 10.5.1. prekė turi būti nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (esminiais prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimais nelaikomas pakeitimas, kuris buvo būtinas norint apžiūrėti prekę); 
          2. 10.5.2. prekė turi būti grąžinama pilnai sukomplektuota, originalioje prekės ir siuntos pakuotėje.
        6. 10.6. Jei prekė neatitinka bent vieno iš Taisyklių 10.5. p. nurodytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes;
        7. 10.7. Jeigu įsigyta prekė neatitiko kokybės reikalavimų, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba atitinkamai sumažinti prekės kainą, arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos;
        8. 10.8. Grąžinamos prekės pristatomos Pardavėjo nurodytu adresu;
        9. 10.9. Pinigai už grąžinamas prekes Pirkėjui pervedami į pirkimo metu nurodytą sąskaitą per 14 dienų, skaičiuojant nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.

 

11.    Atsakomybė

        1. 11.1. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo;
        2. 11.2. Pirkėjas atsako už savo registracijos duomenų saugumą. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo registracijos duomenimis, už trečiosios šalies atliktus veiksmus atsako Pirkėjas;
        3. 11.3. Pardavėjas neatsako už produkto nuotraukos neatitikimus. Visos prekės užsakinėjamos tik pagal pavadinimą ir papildomai nurodytas ypatybes;
        4. 11.4. Už pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis el. parduotuve, pažeidimą ir atsiradusią žalą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

12.    Informacijos siuntimas

        1. 12.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu el. pašto adresu;
        2. 12.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjui el. paštu info@kvepalusala.lt

 

13.    Baigiamosios nuostatos

      1. 13.1. Pardavėjas pasilieka teisę keisti, atnaujinti šias Taisykles, nurodydamas paskutinę taisyklių atnaujinimo datą. Paskutinį kartą svetainės Taisyklės buvo atnaujintos 2018 06 12;
      2. 13.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, ginčai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
Prenumerata užsakyta